Brian van Baak winnaar 6e karperwedstrijd

publicatiedatum: Zaterdag, 14 september 2019

Vrijdag 6 september is de zesde wedstrijd van de karpercompetitie 2019 gevist. Brian van Baak is eerste geworden met 5 karpers met een gewicht van 48,6 kilo. Ben Vos is tweede geworden met 1 karper met een gewicht van 8,3 kilo. De grootste vis is gevangen door Brian van Baak, deze woog 13,2 kilo, ook wist hij er nog een van 13 kilo te vangen. De volgende wedstrijd is op vrijdag 20 september.

Joop Kuijer winnaar 8e wedstrijd witvis competitie 2019

publicatiedatum: Zondag, 8 september 2019

Gelukkig bleef de voorspelde regen grotendeels uit en konden we nagenoeg droog deze 8e competitie wedstrijd vissen. Helaas waren de vangsten minder dan vooraf gedacht, Joop Kuijer wint deze wedstrijd uiteindelijk met een gewicht van 4015 gram, 2e is Piet Smiesing geworden met een totaal gewicht van 2060 gram. Over 2 weken is de laatste wedstrijd in de Grote Gracht en dan zal ook blijken wie er witvis kampioen 2019 wordt. Zie ook wedstrijden - uitslagen

Ben Vos Winnaar 5e wedstrijd karpercompetitie

publicatiedatum: Maandag, 22 juli 2019

Vrijdag 12 juli is de vijfde wedstrijd van de karpercompetitie 2019 gevist. Ben Vos is eerste geworden met 5 karpers met een gewicht van 41,8 kilo. Rischar Bijsterboschl is tweede geworden met 2 karpers met een gewicht van 14,7 kilo. De grootste vis is gevangen door Ben Vos, deze woog 11,5 kilo. De volgende wedstrijd is op vrijdag 6 september.

Foto's jeugdvis op de site

publicatiedatum: Zondag, 30 juni 2019

Foto's van de warme jeugd viswedstrijd staan op de site, Zie onder knop foto's op de hoofdbalk

WEDSTRIJD PROGRAMMA 2019