Zaterdag 13 mei 1e witvis Event 2023

Zondag, 23 april 2023

Zaterdag 13 mei wordt 1e witvis event 2023 gehouden, er wordt van 10 uur tot 14 uur gevist op witvis. De hengel keuze is vrij en aan het eind wordt de vis gewogen, dus neem een leefnet mee om de vis te bewaren. Wie het meeste gewicht heeft gevangen wordt de winnaar. (Uiteraard moet je wel lid zijn of worden van onze vereniging om mee te kunnen doen.)

KOM VISSEN!

De Montfoortse Hengelsport Vereniging organiseert
dit jaar 5 VIS-EVENTS voor de enthousiaste witvisser

•Voor onze gezellige vis-events zoeken wij vissers die graag een hengel uitgooien

•Je hoeft niet goed te kunnen vissen of dure hengels te hebben

•Bij alle events is de hengelkeuze vrij (werphengel of vaste hengel)

•Op zaterdag 13 mei is het 1ste Event in de “Grote Gracht” in Montfoort. We starten om 10.00 uur (eindtijd 14.00 uur). Inschrijven kan vanaf 9.00 uur bij de fietsenstalling.

•Je bent van harte welkom (minimum leeftijd is 16 jaar)

•Aanmelden vooraf is niet nodig!

•Vragen? Bel of mail naar:
oPiet Schouten, 06-20540447 of piet-schouten@outlook.com
oJoop Wijman, 06-53469489 of joop@joopwijman.nl

LEKKER BUITEN IN DE NATUUR!

www.montfoortsehsv.mijnhengelsportvereniging.nl