Welkom

Welkom op de website van de Montfoortse Hengelsport Vereniging.

De Montfoortse Hengelsport Vereniging is een grote vereniging met ongeveer 600 leden en heeft haar water zoals de naam al doet vermoeden in en om Montfoort.

De Montfoortse Hengelsport Vereniging is aangesloten bij Sportvisserij Mid West Nederland.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Gerard Korll wint karpercompetitie, Michel Gerwig maakt inhaalslag bij laatste wedstrijd

Sep 2022

Vrijdag 2 september is de laatste wedstrijd van de karpercompetitie gevist. Michel Gerwig heeft deze wedstrijd gewonnen met 5 karpers, totaal 57 kilo. Dennis Zwezerijnen werd tweede met 3 karpers, totaal 26 kilo. Michel Gerwig (foto) wist de grootste vis van de wedstrijd, en tevens de hele competitie, te vangen met een gewicht van 15,5 kilo. Zie uitslagen voor de volledige uitslag.

Jasper Korll wint 7e wedstrijd van karpercompetitie

Jul 2022

Vrijdag 22 juli is de zevende wedstrijd van de karpercompetitie gevist. Jasper Korll heeft deze wedstrijd gewonnen met 3 karpers, totaal 21,4 kilo. Robin Vos werd tweede met 2 karpers, totaal 18,6 kilo. Robin Vos (foto) wist de grootste vis te vangen met een gewicht van van 10.2 kilo. Zie uitslagen voor de volledige uitslag. Vrijdag 2 september is de volgende en tevens laatste wedstrijd.

Dennis Zwezerijnen wint 6e wedstrijd van karpercompetitie

Jul 2022

Vrijdag 8 juli is de zesde wedstrijd van de karpercompetitie gevist. Dennis Zwezerijnen (foto) heeft deze wedstrijd gewonnen met 3 karpers, totaal 27,6 kilo. Gerard Korll werd tweede met 2 karpers, totaal 22,5 kilo. Michel IJsakkers wist de grootste vis te vangen met een gewicht van van 15 kilo. Zie uitslagen voor de volledige uitslag. Vrijdag 22 juli is de volgende wedstrijd.

Jeugdvissen 2022 groot succes

Jul 2022

Jeugdvissen 2022 groot succes, gezellig en heerlijk weer was het tijdens de jeugdviswedstrijd van 2022

Robin Vos wint 5e wedstrijd karpercompetitie

Jun 2022

Vrijdag 17 juni is de vijfde wedstrijd van de karpercompetitie gevist. Robin Vos (foto) heeft deze wedstrijd gewonnen met 2 karpers, totaal 24.6 kilo. Jasper Korll werd tweede met 2 karpers, totaal 24,3 kilo. Jasper Korll wist ook de grootste vis te vangen van 14,5 kilo (deze vis is al bij 3 van de 5 wedstrijden gevangen). Zie uitslagen voor de volledige uitslag. Vrijdag 8 juli is de volgende wedstrijd.

Welkom

Welkom op de website van de Montfoortse Hengelsport Vereniging.

Wedstrijden

17-12 Snoekwedstrijd