HSV Montfoort organiseert in 2024 twee karper koppelwedstrijden in de Hollandsche IJssel

Donderdag, 15 februari 2024

Komend jaar zullen er door HSV Montfoort twee karper koppelwedstrijden worden georganiseerd in de Hollandsche IJssel.
De eerste wedstrijd zal plaatsvinden op vrijdag 5 april en de tweede wedstrijd op vrijdag 4 oktober.
De wedstrijden starten op vrijdag om 18:00 uur en duren tot zaterdag 11:00 uur.
De loting voor beide wedstrijden vindt plaats op vrijdag 29 maart.

De wedstrijden vinden plaats in Montfoort, Oudewater en Hekendorp, er zijn 7 stekken/zones uitgekozen.
De inschrijving is reeds gesloten omdat zich 7 koppels hebben aangemeld.
Tijdens de wedstrijd mag er binnen de 7 stekken/zones niet vrij worden gevist.

Sinds 2021 heeft HSV Montfoort samen met de AUHV en Sportvisserij Midwest Nederland drie keer karpers uitgezet in de Hollandsche IJssel. In totaal zijn er ongeveer 110 karpers uitgezet. De karpers van 2021 en 2022 worden al erg goed terug gevangen.

Zie het reglement voor deze wedstrijden onder het kopje "wedstrijden".